.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجاه و چهارمين شهر مازندران افتتاح شد

استاندار مازندران گفت: شهرهاي مازندران مي بايست متناسب با طبيعت استان زيباسازي شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در مراسم افتتاح شهرداري هچيرود، مردم اين شهر تازه تاسيس را امانت دار فعاليت هاي انقلابي دانست و بيان داشت: هچيرود در سال هاي پيش از انقلاب به دليل اينكه پايگاه شخصيت هاي بزرگي همچون آيت الله طالقاني و آيت الله محمدي گيلاني در آن قرار داشت به دارالمومنين معروف بود.
وي افزود: حال كه به بركت انقلاب اسلامي با تجميع 13 روستا اين منطقه به شهر تبديل شد مي بايست به همت همه مردم و مسوولين فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي در اين شهر رونق ويژه اي يابد.
طاهايي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان ساخت: به شوراي اسلامي شهر و شهردار هچيرود توصيه مي شود كه در رعايت اصول و مقررات شهرسازي دقت كامل داشته باشند.
وي تصريح كرد: بايد از ظرفيت قانون حداكثر بهره را برد اما نبايد اجازه داد قانون تفسير به راي گردد و اين كاري ست كه شهرداري و شوراي اسلامي هچيرود مي بايست توجه جدي به آن داشته باشند.
استاندار مازندران با اشاره به موقعيت جغرافيايي اين شهر و قرار گرفتن آن در محدوده توريستي، اظهار داشت: مسوولان هچيرود و ديگر شهرهاي استان بايد مراقبت كنند شهرهاي مازندران همسان با طبيعت، زيباسازي گردند.
وي ادامه داد: وقتي چند روستا تبديل به شهر مي شوند بايد بافت توليدي و كشاورزي شان در كنار افزايش مراكز خدماتي حفظ شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين 30 آبان 1390
مديريت اين شهررابسبارنددست اقاي مديركل تربيت بدني مازندران تا مردمش ازطلا شدن بشيمان شوندودرخواست كنندتادوباره مس. شوندًدرست مثل ورزش مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.